zunder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anten yokmuş hocam. Bu ücretsiz verilen modemler biraz kapsama alanı az oluyor.
1. modem olan Zyxel Ttnet için konuşuyorum, mükemmel ötesi bir kapsama alanı var