Anten yokmuş hocam. Bu ücretsiz verilen modemler biraz kapsama alanı az oluyor.
ben kullanıyorum turkcell olanı anten yok ama antenlılerden daha performanslı hemde vdsl2 zamanında 120 tl ye almıstım kullanacak arkadaslara fıyat performans olarak onerırım
saygılarımla