Teknik saha ekibi rezalet. Ttnette ciddi sıkıntıların yoksa geçmemeni tavsiye ederim
Şuan ekşide yorumlara bakıyorumda son entrylerin çoğu müşterine hizmetlerine ulaşamamak üzerine. Sorun yaşamazken herkes güzel demişte sorun yaşandığı anda karşılarında sorunu anlatacak muhatap bulamamışlar bulanlarsa çözüm bulamamaktan şikayetçi. Benimde korkum bu. Aylarca internetsiz kalıp birde karşımda muhatap bulamayıp canımı sıkmak istemiyorum. Birde türknette sorun çıkarsa ttnete geri dönmesi bir dert kaçırdığın fiyat, hız, kota avantajları ayrı dert. Türknet yorumlarına bakıyorum gündüz 60 alıyorum diyen adam akşam 5 alıyorum diyor. Şuan ttnetten memnunum. 1 sene sonra kota olayıda kalkacak full 16mbps hız olacak.