Refli kaydolunca cebinizden para mı alıyorlar? Varsa bir usulsüzlük raporlarsınız, ref kısmını siler üye olursunuz.
Refli link koyanları neden aşağılar gibi "***********, hırsız vb.." sıfatlara sokmak istiyorsunuz?
Hocam bizlerde şöyle bir anlayış var. biz başkasının kazanmasını istemediğimiz için hemen yaptırım uygulayın vss demeye başlarız. insan olarak okadar bencilizki bu bencilliğimiz ile de bir yere varamıyoruz. dediğiniz gibi refli olunca heralde arkadaşın cebinden para çıkıyor.
kımsede yardımlaşma ve dayanışma diye bir düşünce yok.
Allah sonumuzu hayretsin
5 Farklı Ip ten farklı e posta ile reften üye oldum kazanınca ananın ak sütü gibi helal olsun kardeşim