Bende geçen gün hazır köftelerinden aldım. Dana etinden .... %.... yağ, az yağ vs yazıyordu. Ama pişirip yediğimde hiçbir tadı olmadığı gibi bol yağlıydı. Rengi de bir değişikti zaten. Daha sarımsı bir rengi vardı. Bir daha hazır ne et ürünü alınır ne de bu marketlerden et alınır.