Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım bulurum hocam orayı zaten Ankara'da yaşıyorum .Pastane çok içerde değil heralde de az sokak arasına da girerim bir şey olmaz çpk teşekkür ederim
Yok yok hocam, Kızılaydan koleje doğru inerken, tam bir köprü var. Kocatepeden inenler bu köprüyle kızılaya iniyorlar, yol sağa devam ediyor, kolej metrosuna gelmeden az yukarda. Ted üniversitesinin olduğu hizada yukarıda, içeride değil. Sağ tarafınıza bakarak gidin, göreceksiniz