xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafkas kestane şekerini öneririm, online alabilirsiniz. Bizde de aynı alışkanlık var fakat yaz aylarında
Hocam nereden bulabilirim peki
O tavşan şeklinde olan vardı ben onu çok seviyordum şimdi o yok