Kızılaydan, koleje doğru inerken Mithatpaşa Köprüsü' nü geçer geçmez sağ tarafta bir pastane var. Orası satıyordu, biz oradan alıyorduk. Güzel kestane şekeri oluyordu, bir bakın isterseniz hocam. İsmini şuan tam hatırlayamadım, ama tarif ettiğim yer çok kolayda bir yer. Köfteciler, bekleyen polis abiler olur. Hatta sol tarafta karşıda internet cafe var, yanında Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi açıldı. Tarif edebildim umarım
Anladım bulurum hocam orayı zaten Ankara'da yaşıyorum .Pastane çok içerde değil heralde de az sokak arasına da girerim bir şey olmaz çpk teşekkür ederim