Türkiye Bim A101 gibi anlaşma yaptığı ve kendi tekelinde sattığı mağazalara etlerin büyük bir kısmını başta Hollanda olmak üzere bir çok AB ülkelerinden ithal ediyor.
Üstelik aldıkları et avrupa ülkelerinde müşterilerin tercih etmediği en ucuz sınıf ve kalitedeki ürünler ne yazık ki.

Gerçekten de memlekette yerli et yemek lazım. Hem lezzeti hem sağlıklı oluşu sebebi ile az yiyin ama yerli yiyin derim.