Hocam bende de 7 tıka 2 Tl verdi bugün. Ama benim için bu normalin altında. 7 tıka normalde 3-4 lira arası alırdım. Bu daha çok sitenizde yayınlanan reklamlarla alakalı. Bazıları çok düşük tıklama ücreti veriyor. Onları kapatırsanız artıyordu sanırım. En azından ben böyle okumuştum.
Hocam mesela siz hangi konuları kapattınız kategori olarak bende onları kapatayım. Reklam seçici olsun ve kazanç artar diye umuyorum. Gereksiz reklamlar çok demekki birazda reklam sayısını azlatayım. İnşallah artar
@nuriozzkan; hocam konular teknoloji,sağlık ve oyun haberleri 4 adet sitem var hepsinde aynılar
Hocam konularımız da aynı ama nasıl oluyor anlamadım. Sizin siteden bir adres pm si alayım mı reklam dizim ve mobil görünümü nasıl kurdunuz diye inceleme yapsam olur mu size zahmet