Valla hala sıkıntıda sanırım. Tabi hemen geçmesi beklenemez zaten ama en azından iş adresine gidip belki ordan bi tanıdığına falan ulaşılabilir diye konuyu açtım.
Adresi ulaştırın lütfen, konu beklenecek türden değil en azından arkadaşlarım yakında ise ulaşsınlar bir şekilde, sonra haber bültenlerin de görüp neden bir şey yapamadık diye vicdan azabı duymak istemiyorum.