mapacarta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CSS ile yapılsa daha güzel olur bence. Geçiş efekti falan da eklenebilir rahatlıkla. Şöyleki: https://codepen.io/mapacarta/pen/XVdzjb
Hocam dün buraya yazan arkadaş uğraştı ama olmadı. ideasoft farklı bir şekilde çekiyor resimleri. Bende baya uğraştım ama yapamadım. Senin dediğin şekilde yapılır ondan sıkıntı yok ama şimdi vitrindeki ürünün ikinci resmi jpg olarak gelmemiş. Php den {resim_ikon1} {resim_ikon2} {resim_ikon3} {resim_ikon4} olarak gelmiş. Script yazmak gerekiyor. Dün baya uğraştık beceremedik vazgeçtim..