Bu arada konuyu arkadaşının adına açtığını belirtmiş konu sahibi.
Fakat satılı kendi yaptığı anlaşılıyor
Neden böyle bir yazı yazdığını açıklar umarım.
Arkadaşım deyip kendine yönlendiriyorsun sonra sana gücenip ödeme bekliyorsun daha telefonda kinle konuştuğum belli değil ne ödeme yapacağım
Site X kişisine ait.
Bende sadece domain ve hostingi var. bir dönem seo calısmalarını yaptığım için.
Satışı
@profyko; arkadaşı adına yapıyor. arkadaşı adına yaptığı kişi ben değilim. Zira ben satacak olsam daha kolay satarım değil mi konuyu kendim açarak.
Aklınızda soru kalmamıştır umarım. Siz benle hç muhatap olmadınız ve artık bu saatten sonra da
isteseniz bile olamazsınız.