Kulaklarimizla duyulan seye kanit gerekmez. Yaptigin etik degil.ama bundan sonraki ticaretlerimde herseyi mesaj ve ya yazili yapma konusunda yapmami saglayan kisi olarak kalacaksin. R10'da yeniyim belki ama ticaret konusunda kendimi bildim bileli icerisindeyim. Gonlum rahat hakettigini yasa demekten baska bir sey bulamiyorum.