Bu arada konuyu arkadaşının adına açtığını belirtmiş konu sahibi.
Fakat satılı kendi yaptığı anlaşılıyor
Neden böyle bir yazı yazdığını açıklar umarım.
Arkadaşım deyip kendine yönlendiriyorsun sonra sana gücenip ödeme bekliyorsun daha telefonda kinle konuştuğum belli değil ne ödeme yapacağım