k.bakmada senin seviyene inerek senin bu ağız şiven ile sana cevap vermek bana yakışmaz.
sen artık ödeme yapsan bile benden site değil 1 tane makale, fikir, vb. birşey alamazsın. kara listeme ekliyorum seni.
Ama şunu unutmayalım.
Dünya küçüktür. Eninde sonun da herkesin herkese işi düşebilir...
Şikayet konusu için ise
https://www.r10.net/sikayetim-var/
buraya konu açabilirsiniz. Sorun yok. Kimseye söz vermedik. Söz veripte sözümüzden dönmedik çok şükür.
Artık yazmıyorum konya...