SİZİ tanımıyorum
sizinle iletişime geçmedim
Sizinle konuşmadım mesajlaşmadım
Konu sahibi siz misiniz
Siz kimsiniz evet?
Yıllardır r10 da ticaret yaparım binlerce tc alıp göndermişliğim var
Sizin 2500 lük sitenizden mi vazgeçip bu dediklerinizi yapacağım ? Çok komiksiniz
İş çıkışı ödeme yapacağım demişim kanıt göstermezseniz bu konuda sizden de şikayetçi olacağım.
SMS de de söylediğim gibi transfer işlemini yaparız dedim ve siz ödenen istediğiniz için önce ödeme yapmayı kabul etmedim.
Ben sizi muhatap almıyorum varsa ilgili arkadaş muhatabımdır.
Ticaret yapılmadı ve ben artık ne ödeme yapar ne de sizden site alırım
@Sikayet