Kuralların ben her ikinizden de iyi biliyorum
Peki siz şuna bi açıklık getirirmisiniz ?
Yarın ödemeyi iş çıkışı yapacağım diyip...
Direk engellemek ve iletişime kesmek hangi forum kuralında yer alıyor .?
Tesadüf konuşma esnasında arkadaşın dükkanında idim.
Uzatmanıza gerek yok.
Almak istedim param yetmedi.
Alacaktım sonra korktum.
Bir an heves ettim ama sonra vazgeçtim gibi gerçekten sebebini yazarsınız ve arkadaşta anlar.
İnsanı engelleyipte kurallara uymadınız ne demek yahu ?

Bana sen kimsin vs. Yazmayın. Olayın büyük bölümüne hakimim. Emin olun forumda ki kurallara da sizden daha fazla hakimim.
Almıyorsanız alamıyorsanız yazarsınız k.bakma durum bu diye. Arkadaşta sizden ödeme gelecek. Domaini hemen aktarmam lazım diyr beni hazır kıta bekletiyor. Domain benim panelimde olduğundan dolayı. Bende bekliyorum domaini aktaralım diye.

Neyse siz bence eksi ticareti hak ettiniz...



@Sikayet; @Sikayet1; @PsdBul; olaya bir bakabilir msiniz ?
@profyko; eksi ticaret verebilir miyim? Diyor. Bu durumda. Sizler el atarsanız daha iyi olur.