YÜklediğinix aman kayıtlarında da yazdığı gibi transfer işlemi içni size saat verdim. Daha sonrasında önce ödeme talep edildiği için ve bu kurallara uymadığı için işlem yapılmadı. Derdiniz nedir beyefendi
Kendi alehinizde kanıt koymuşsunuz orda da yazıyor

Sizle daha fazla muhatap olmuyorum gerekli işlemleri yapacağım devam etmeniz halinde



Karalama yok.siz konuda ödeme yapmadı yazmışsınız ben de sebebini belirttim