Söylediğim gibi kurallara uymadığı için işlem yapmama hakkım mevcut.
Yok onla ticaret yapın onun puanı şöyle bu şahit vs bunlar kurallara zaten uygun değil.
Madem o arkadaşla ticaret yapacağım konuyu ilgili kişi açsın.
Daha kimin sattığı kimin ilgilendiğini anlamış değilim ki siz benden ödeme istiyorsunuz uygunsuz olarak.

SMS kayıtları mevcuttur gereği halinde yükleme yapabilirim problem yok

Kurallara uyulmadığı için söylediğim gibi ödeme yapmadım
R10 üzerinde işlem yapıyorsanız kuralları bilmek ve uymak zorundasınız.