Bir arkadaşım kripto paralara yatırım yapmak istiyor herhangi bir bilgisi yok bana bıraktı.

Giden parada üzülmeyeceğin miktarı yatır dedim $1500 atıp unutmak istiyorum dedi bende şöyle bir dağılım yapıp alacağım.

%50 GVT - $ 6.99
%25 XLM - $ 0.26
%25 SYS - $ 0.57

Uzun vadeli ve üzülmeyeceği paraya güzel bir karma yaptığımı düşünüyorum 1 veya 2 sene sonra konuyu duruma göre güncellerim.

Yatırım tavsiyesi değildir

Özellikle $GVT güveniyorum al unut yapmak isteyenler araştırsın.

Bakalım zaman ne gösterecek