Bu mailin üzerine ikinci bir mail daha attılar.
Net olarak mailin özeti şudur : Eğer ABD'li iseniz kesinlikle işlem yapamazsınız. Ama ABD'li değilseniz ve ABD'de ikamet ediyor dahi olsanız, işlem yapabilirsiniz.
Tüm garezleri Amerikalılara yani..