hittasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun senin gibi net gümrük ve ticaret bakanlığından biri söylese tamamdır diyip hemen işlemlerimi yapacağım, telefonla arıyorsun gerek yok gibi konuşuyorlar, gönderdikleri metin muallak, ben sadece internet üzerinde hizmet veriyorum banner alanı sağlıyorum, satışlarım %99 telefonla %1 yüzyüze satışın gerçekleştiği yer internet değil, sözleşme isteyen olursa yazıcıdan çıktı alıp imzalıyor imzalatıyorum, kullanıcıya internet oltamında sözleşmeyi kabul ettim diye bir şeye tıklatmıyorum, eticaret sitesi değilimki kullandığım yazılımın lisans kodu olsun özel yazılım

https://youtu.be/vEbBD4-_Nxw

bu videoyu izlersen asıl hedefin eticaret siteleri olduğunu anlarsın orada hangi alt yapıyı kullanıyorsun diye soryor platin market mi vs diye ben alt yapı sağlayıcılar kısmında neyi seçicem? o kısmı doldurmadan kayıtta tamamlanmıyor
Belkide sistemde bulunan bir altyapıyı kullanma zorunluluğu vardır. Bu altyapılar dışında ticareti yasaklayabilirler iyi araştır derim. Kazandığımız 3 kuruş, 5 kuruş ceza ödemek belimizi bükebilir.