Ben muhasebecimle konuştum 2000 lira civarı kayıt için gidiyormuş. Fakat Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'ı destek hattından bilgi aldım ve ticket açıldı. Eğer sadece internetten satış yapılıyor ise (Mağazanız veya dükkan yok ise) tam kesin bilgi olmadığı için konu için herhangi bir odaya kayıt gerektirip gerektirmedği hakkında bilgi verilecek size denildi. Kapalı kutu gibi ve son 31 ARALIK 2018
gerekirse Yeşilyurtta bölge müdürlüğü varmış oraya gidip konuşmayı düşünüyorum sadece banner reklam alan siteler kayıt olacaksa r10 da etbise kayıt olması gerekiyor
hedef eticaret sitelerine olan güveni arttırmakmış banner alan eticaret sitesi olmuyorki
ben telefonla aradım n11 hepsi burada tarzı yerlerde satışınız yoksa gerekmiyor dediler ama net konuşamadı telefondaki
sonra web sitesinden ticket açtım
gelen cevap bu
Sayın İlgili, ETBİS E ilişkin yapılan düzenleme; ağ üzerinde mal veya hizmet satışına yönelik sözleşme yapılmasını veya sipariş verilmesini sağlayan hizmet sağlayıcı ve aracı hizmet sağlayıcıları kapsamaktadır. Dolayısıyla kendinize ait elektronik ticaret ortamınızda sözleşme veya satış yapıyorsanız ETBİS e kayıt ve bildirim yükümlülüğünüz bulunmaktadır. Bilgilerinize.
çok kararsız kaldım boşu boşuna masraf gidi duruyor, sizde bir gelişme dönüş olursa haberdar ederseniz sevinirim