Adınızı türkçe karakterli yazmayın. Ömer ise Omer yazın. Banka adı "FINANSBANK A.S." olması gerek.
Dediğim gibi türkçe karakter kullanmayınız ad soyadda
Yok hocam halen daha gelmedi 2 3 kere daha ekleyip kaldırdım ama yok gelmiyor en para hesabıma iban vs dogru