genciletisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam şuan şaşkınlıkla neler yaptığınız bakıyorum da ben çok çok uzak kalıyorum niyeyse bu işlere Kazanç bu kadar düşük ise bana pek mantıklı gelmedi. Düz mantık düşündüm tabi. Ama bu işten anlayan arkadaşlar ne diyor konuyu takipteyim
Hocam pek bir zorluğu yok, ama pek fazla kaynakta yok gibi adam akıllı bulabildiğim kaynaklarla yapabildiğim bu. Artık tek başına mining yani kazı yapmak çok zormuş olmuyormuş sanırım. Ortak havuzlar kurulmuş. Bu havuzlarda kazancından komisyon alıyorlarmış heralde. Belkide benim hesaplarıma göre ondan düşük olabilir. Normalde sitelerden hesapladığımda kazanç yıllık 738$ gözüküyor elektrik parası düşülmüş hali.
http://prntscr.com/hotu3p