Beğendim, takipteyim. Bu adamın videoları zaten hoştu, B.O.K diye film de çekti o da güzeldi ama bu dizi en güzeli olmuş, bakalım neler olacak. Gerçi sezon fragmanını izledim tüm senaryo gözümde canlandı ama olsun