bu durumda anlık hareket etmen lazımdı direk orda 155 i arayıp gasp tan şikayetçi olacaktınız hatta şöyle bir bakıp üzerinizdeki parayıda aldığını dükkandan kovduğunu söyleyecektiniz ki kuzu olsun orda.

bende aynı sorunu aracı yaptırdığım firma ile yaşadım sunroof yapılmadı ama anlaşmamız o şekildeydi ayrıca iç döşemenin birine trifon vida atmışlar dedim 4000 tl parayı ödedim aracı garaja almaya gittim baktım çalışmıyor sunroof aküyü değiştirmişler teybi sökmüşler aa biz kaybetmedik diyorlar expertizin resimleri dahil ki aklımda şüphe olduğundan verdiğim paraların bir kaç tanesinin resmini çektim seri numarasının olduğum yerde 155 i arayarak aracımın soyulduğunu servisin garajinda olduğumu ve ödemesini yaptığım halde ek ücret çıkararak 4000 tl yede fatura kesmediklerini belirttim polis gelince kuzu oldular birde bedavadan yağ bakımı vs. yaptılar akıllı davranıp sinirli değil anlık resmi neyse üzerine 1000 katıp pisliğin kralını yapacan

bu ülkede nasıl bir yasa varsa ana avrat sövsen birşey yok ama yüzüne tükürürsen en büyük hakaret o yüzden pislik en güzeli