Konu sahibinin izni ile bir soru sormak istiyorum
Neden böyle bir şey dediniz ? (Bilgisizliğimden soruyorum, Pişman olan veya eskiden çok kullanırdım sorun yaşadığım olmadı)
En basitinden panelden panele aktarımda centosweb panel yok
Gelişmiş değil
cPanel ve Plesk bu konuda hem gelişmiş hem de popüler
Centos webpanel ücretsiz diye bu kadar yakınlık kurmayın. Sonradan pişmanlık yaşarsınız dememki olay bir gün yetersiz kaldığında anlarsınız

ek olarak optimizasyon yaparken bile cPanele göre yetersiz kalıyor.