OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
CentOS Webpanel = İNTİHAR
Konu sahibinin izni ile bir soru sormak istiyorum
Neden böyle bir şey dediniz ? (Bilgisizliğimden soruyorum, Pişman olan veya eskiden çok kullanırdım sorun yaşadığım olmadı)