Hocam nereden almayı tavsiye edersiniz?
Ben binance kullanıyorum hocam imzamda da var. Kullanımı güzel bir de arkadaşlarınızı üye yaparsanız size de bir miktar çok az koin veriyorlarlar.
Linki bu
https://www.binance.com/?ref=11258280
1000 liralık Enjin Coin aldım. (5200 adet)
0.0044$'dan aldım şuan 0.0070 civarında.
http://pirecoin.net/enjin-coin-incelemesi/ buradan bi incelemeni tavsiye ediyorum. 1000 liralık alım yapılıp uzun vadede 1 doları aşması beklenebilir.
değerlendireceğim hocam teşekkürler.