7 gün geçmiş olsa bile "gecikmiş itiraz" isteyebilirsiniz icra müdürlüğünden. tebligatta sizin ya da birinci derece yakınınızın imzası yoksa icra müdürü kabul edebilir itirazı. etmek zorunda değiller ama şansınızı deneyebilirsiniz yasada yeri var mazeretli itiraz durumunun. mazeret sunarsanız kabul edilir.
kesinleşmiş icrayı bu tip hukuki yollara girmeden telefonla şunla bunla ertelemeniz pek mümkün değil. birinci yolu bu. ikinci yol anaparayı ödemeyi teklif etmek durumum bu demek. bu da kabul görür çoğu zaman söylemişler zaten.
telefondaki mevzuları da kafana takıp hırslanma o da oyunun bir parçası onların işi senin psikolojini bozmak zaten bunun için para alıyorlar