bilmiyorum bunu yazmam doğru mu ama zamanında bir arkadaşımın verdiği akılla bi işlem yaptım.
Türktelekomdan annemin vefaatıyla kalan 700 liralık bir borç vardı. sonrasında gün aşırı arayarak psikolojimi bozdular. ödemiyorum dedim ödeyecek gücüm de yoktu. İcra takibi başlattılar. İhtarname elime ulaştığında nöbetçi icra müdürlüğüne gidip bir dilekçe yazarak icra takibini durdurdum. Aynı sizin yaşadığınız süreç gibi beni de sürekli arayıp tehdit edip arabanız var bağlarım şudur budur konusurken baktım adama iş öğretiyorum. icrayı durdurdum. Yazdığım dilekçede bu borcu benim yapmadığımı annem üzerine olan telefon hattına ait borç olduğunu ve bu borcun delillerle kanıtlanmasını talep ettim. İcra takibi durduktan sonra hiç aramadılar. 6 yıl oldu halen ne arayan var ne soran. Bana müsade etselerdi en azından bir baş sağlığı dileselerdi zaten ödeyecektim. Ama savcı gibi konuşup lise mezunu olan birine psikolojimi bozdurtmam arkadaş. Şimdi onlar düşünsün.