EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam rahat olun, Türkiye Cumhuriyetinde borçlunun sırtı yere gelmez.

He diyin geçin, muhatap bile olmayın sekreterlerle.

Haciz olsa bile yeni yasalara göre sizi haciz etmeleri çok zor

Bazı borçlu kişiler var milyonlarca lira, onlar ikametini herhangi bir köyde bir barakaya alıyorlar, üzerine de kayıtlı birşey almıyorlar, kimse parasını tahsil edemiyor...

Tehditlere boyun eğmeyin.

Sizi tehdit ederlerse, elinden geleni ardına koyma "Welcome to Republic of Turkey" diyin
Hocam yerimiz belli yurdumuz belli açık adreste veririm arkadaşlara sıkıntı değil orası Bu saatten sonra bende peşini bırakmam zaten