Konuyu ve altındaki mesajları tam olarak okuyamadım. Ama bir tanıdığım anlattı;
Borcunuzu direkt olarak superonline ile görüşerek ödemeyi deneyin. (Faizsiz olan tutarı)
Eğer superonlineda ödeyip dosyayı kapattırırsanız hukuk bürosuda dosyayı kapatıyor

Bu sayede faizini ödemiyorsunuz.