Konuyu ve altındaki mesajları tam olarak okuyamadım. Ama bir tanıdığım anlattı;

Borcunuzu direkt olarak superonline ile görüşerek ödemeyi deneyin. (Faizsiz olan tutarı)

Eğer superonline’da ödeyip dosyayı kapattırırsanız hukuk bürosuda dosyayı kapatıyor Bu sayede faizini ödemiyorsunuz.