Superonline nin bana haksız çıkardığı faturayı ben de ödemiyorum. Şuan sadece sms ve mail atıyorlar ödenmemiş xx faturanız var diye.

Bakalım bizi ne zaman arayacaklar

Haciz falan da uygulayamazlar.