Ülkemizde firmaların üç kuruş kazanayım ama hep ben kazanayım mantığı, müşterilerin ise en ucuzu olsun ne olursa olsun mantığı olduğu sürece sanıyorum bü tür sorunlar sürekli yaşanacak ve arkadaşın birkaç firma ile yaşadığı sorun yüzünden bizim gibi onlarca firmayı da suçlu ilan edecekler. Biz ssd vdsleri 80TL den satarken bir bakıyorsunuz aynı özelliklerde bir vds başka firma 20 TL den satıyor. Sonra müşteri aldanıp alıyor, sorgulamıyor bu niye bu kadar ucuz diye. Elma alıyor sonra armut çıkıyor. Şimdi suç kimde? Eğer kaliteli hizmet, kaliteli destek istiyorsanız müşterilerden ricamız lütfen en ucuz ürünleri tercih etmeyin, tabi para sizin istediğinizi tercih edebilirsiniz elbette, ancak yarın gelip burada "TÜRK FİRMALARI yetersiz, elma gösterip armut satıyorlar veya destek sağlamıyorlar" demeyin.. Firmalarımızdan ricamız, lütfen piyasayı da sizin gibi bu işi yapan, vergisini veren diğer firmaları da göz önünde bulundururarak fiyat politikanızı, hizmet politikanızı belirleyin. Elbette ürün sizin istediğiniz (rekabet kuralları çerçevesinde) fiyata satabilirsiniz ancak müşterilerinize karşı dürüst olun, sattığınız hitmeti/ürünü müşterilerinize doğru anlatın. Müşterilere elma gösterip armut vermeyin, eğer teknik desteğiniz yetersiz veya makinelerinizin kapasitesi yetmiyorsa bunu müşterilerinizin bilmesi en tabii hakkıdır. Beklenmedik bir durum olduğunda, memnuniyetsizlik gibi durumlarda işi zora koşmayın, kimsenin parasını gasp etme hakkınız yok, müşterilerin parasını iade edin. Para kaybetsenizde yerine gelmesi kolaydır ancak güven kaybederseniz yerine koyamazsınız. Belki eleştiren belki hak veren olacak ama bilinmesini isterim ki amacımız kimseyi rencide etmek veya methetmek değil, sadece her iki tarafada orantılı yaklaşmaktır..