Benim oyum ayrı site olmasından yana, hepsini aynı anda açmak zorunda değilsin sonuçta. Sırayla aç rahatladıkça yenisini aktif et, daha mantıklı olur. Ayrıca @iyi; hocamın da belirttiği gibi makalenin sayısından ziyade içeriği önemli