Yorumu ciddiye alın ya da almayın. Turk.Net'ten KESİNLİKLE uzak durun.
Defalarca ben ve çevremdeki bir çok kişi denemiş olmasına rağmen tam bir rezillik. Bir şekilde bağlantıyı sağlatabilir sıkıntı yaşamazsanız ne alâ.
Onun dışında çağrı merkezi rezillik.
Prosedürleri rezillik.
Bağlantıları rezillik.