MrUlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır
Neden?

kerimoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetin en iyisi kayıtsız şartsız turk telekom dur. Ne olursa olsun gsm de kötü ama internette üzerlerine yok
Vallahi şuan 500 lira verip ayrılmayı göze alıyorum o kadar tiksindim.

trabzonsesver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam size tavsiyem Superonline hem teknik olarak hemde hız olarak en iyisi diyebilirim. 50 mpbs tamamını kullanabiliyoruz. Özellikle bölgenizde fiber varsa kullanin. Üstelik hattinizda yaşanan aksilikten ya da arızadan kaynaklı internet kullanamadığınız günleri fatura tutarında bile siliyorlar.
Ya superonline yada turknete geçeceğim hocam zaten mecbur. Pek farklarının olmadığınıda tahmin ediyorum ancak kötünün iyisi bile şu an kullandığım internetten daha iyi olacaktır.