Ben de birkaç hafta önce Bitturk üzerinden 50 XRP almıştım. 0.73 iken aldım ve şu an 4.00 olmuş vaziyette. Muhtemelen bir miktar daha alacağım. Ve fakat Bitturk hakkında fikrim yok. Aranızda aktif şekilde kullanan var mı acaba? Ne kadar güvenebilirim bu siteye?
İyi forumlar...