İçerik kopyalamanın kötü yanını anlamadım?
Siteyi tamamen kopyalamayı anlarımda, belli sayıda içerikleri veya makale içerisinden bazı yerleri kopyalamışsa kopyalasın.
Farklı tarafından bakınız; Faydalıdır bile.
Not: Yok içerik ekledim index hemen almadı adamın site anında indexlendiği için benim makalem kopya görünüyor v.s. yazılanlar HURAFEDİR.
Konuda da yazdığım gibi. Sitelerden bilini tamamen kopyalamışlar. Ama parça parça kopyalayanlar da var. Onda da şöyle sıkıntı oluyor: Bizim yazdığımız konu aşağılara düşüyor. Adamın kopyaladığını yukarıda görünüyor. Nasıl oluyor anlamıyorum!