Konuya ek olarak, sürekli olarak çıkarılacak bir dergi için, basılan her sayıdan karakola götürmek, kontrol ettirmek, onay aldırmak gerekiyor. İzmir' de 1 yıl kadar bir yayınevinde çalışmıştım, grafik işlerini yapıyordum. Indesign falan çok kasıyordu zaten beni, ek olarak bahsettiğim karakol, onay, baskı işlemleri, selofon derdi vs takip ediyordum. Elbette yine de yapılmayacak şey değil; başarılar dilerim.