para verip makale yayınlıyorsunuz. Bir bakıyorsunuz yazılar kopyalanmış. Bunun için ne yapmak gerekir. Burada tartışalım.
İçerik kopyalamanın kötü yanını anlamadım?
Siteyi tamamen kopyalamayı anlarımda, belli sayıda içerikleri veya makale içerisinden bazı yerleri kopyalamışsa kopyalasın.
Farklı tarafından bakınız; Faydalıdır bile.
Not: Yok içerik ekledim index hemen almadı adamın site anında indexlendiği için benim makalem kopya görünüyor v.s. yazılanlar HURAFEDİR.