Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 219 Tl gözüküyor ve 50 tl kupon iş görüyor
hocam stok bitmiş kulaklıkta. şansımı biiippp...
----
Hediye çeki alan son müşteri benmişim. müşteri temsilcisi ile görüşmüştüm hediye çeki ile alacağımı şöyle sanıyorum ki almamam için stokta yok gibi mi gösterdiler naptılar. Yani bana mı denk geldi. Şanssızlığa bakar mısınız ya
---
stok geldi aldım şimdi 140 TL'ye almış oldum.