webtasarimda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar çok dalga geçilecek bir olay oldu şuan. Yani bana özel yaptıklarına inanmak istemiyorum sadece ben sipariş vermiyorumdur.
ben kodu aldım telefonda konuştuk vs. kodu aldım ürün fiyatı birden nasıl olduysa 159 'a düştü ya böyle dalga geçilecek bir şey olabilir mi? 20 tl de indirime vermiştik oldu mu sana 180 TL yine. Şimdi yazıyorum dönüşte yapmıyorlar fiyat sizde kaç güzküyor acaba. Harbiden ya benle dalga geçiliyor ya da cidden indirime gittiler almayacağım anasını satayım bekliyorum artmasını fiyatın.
Bende 219 Tl gözüküyor ve 50 tl kupon iş görüyor