Onu diyenler henüz kalitenin tadına bakmamışlar belli ki
50 - 100 liralık kulaklık alacak olsam bende gider kablolu alırım açıkçası.
Premium bir teknolojik üründen yüksek performans beklemek için bedel ödemek gerekir.
Anladım hocam daha önce sadece kablolu kullandım ondan tam bilmiyordum ondan açtim konuyu çok sağol