Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kablolu daha iyi diyorlar hocam
Onu diyenler henüz kalitenin tadına bakmamışlar belli ki

50 - 100 liralık kulaklık alacak olsam bende gider kablolu alırım açıkçası.
Premium bir teknolojik üründen yüksek performans beklemek için bedel ödemek gerekir.