myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 25 dolarlık vardı. 62 dolar olmuş hiç bu kadar yükselmemişti. Biraz araştırdım. 2017 sonuna kadar piyasada sahipsiz 55 milyar ripple'ı piyasadan çekeceklermiş. Bu da anladığım kadarı ile piyasada daha az xrp olmasına ve fiyatının yükselmesine sebep olacak

https://ripple.com/insights/ripple-t...al-xrp-supply/
https://whyripple.com/
ripple: https://eksisozluk.com/entry/72729077

YTD
Ben de 50 dolarlık aldım 4 gün önce yanlışlıkla hesabı dondurdum bozduramadıydım. Akşam saat dokuza kadar da istesem de bozduramam. Bu süreçte 50 den 110 dolara çıktı. Şans
Almadan önce baktığımda 0,32 seviyesi rekoruydu ama bir günde 54 'e çıkması çok şaşırttı. Bahsettiğiniz olay ile ilgili olabilir.