Bende 25 dolarlık vardı. 62 dolar olmuş

hiç bu kadar yükselmemişti. Biraz araştırdım. 2017 sonuna kadar piyasada sahipsiz 55 milyar ripple'ı piyasadan çekeceklermiş. Bu da anladığım kadarı ile piyasada daha az xrp olmasına ve fiyatının yükselmesine sebep olacak
https://ripple.com/insights/ripple-t...al-xrp-supply/ https://whyripple.com/
ripple:
https://eksisozluk.com/entry/72729077
YTD